Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Electricbike.com nodēvē Audi e-bike par "Best E-bike ever"

Ziņa publicēta: 14.06.2012 23:32
Electricbike.com, kas veido elektrisko divriteņu TOP 10, maija vidū prezentēto Audi e-bike jau ielicis saraksta pirmajā vietā, nodēvējot to par "Best E-bike ever". Tam seko Specialized Turbo, Dogati, KTM Egnition, Smart Ebike, Optibike, Luna Cycles, Currie Technologies, EH Line Speed Racer un Phasor Cycles.

Vairāk par Electricbike.com veidoto elektrodivriteņu topu lasiet http://www.electricbike.com/10-ebikes-of-the-future/

Bet Audi e-bike tiešām ir iespaidīgs! Pilnībā ir izgatavots no oglekļa šķiedras, tas sver 21 kilogramu, neieskaitot akumulatorus (26 collu ratu diski katrs sver 600 gramu, rāmis – 1,6 kilogramus, rāmī iebūvētie 500 Wh litija jonu akumulatori sver piecus kilogramus). Elektromotora jauda: 2,3 kW, griezes moments: 250 Nm.

To var darbināt, minot pedāļus ("Pure" režīms), kombinējot pedāļu un elektromotora piedziņu ("Pedelec",  iespēja paātrināties līdz 80 km/h) vai braucot vien ar eletropiedziņas palīdzību ("eGrip" režīms, paātrinājums līdz 50 km/h).

e-bike kontrolē viedtālrunī iebūvētais "immobilaizers". Izmantotas arī no Segway aizgūtas tehnoloģijas.

Spiediet uz attēliem, lai skatītu video!

 

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Mihails 2012.06.15 07:54 Tāpat Eiropā ar šādu nedrīkst braukt, jo jauda lielāka par 250 W, ātrums lielāks par 25 km/h, un tas ļauj braukt neminot pedāļus.
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 5 + 2 =
 »
Top.LV