Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Jaunums! Materia Bikes – Latvijā ražoti koka rāmja divriteņi

Ziņa publicēta: 19.09.2015 10:31
18. septembrī T/C Stocman 2. stāvā pop-up stendā Brūklene visiem bija iespēja iepazīties ar Wooden Bike ražotajiem koka rāmja velosipēdiem – Materia Bikes. To, kā radās ideja un kā tā ir attīstījusies, kas sasniegs un kādi ir nākotnes plāni, portālam divritenis.lv (veloriga.lv) atklāja uzņēmuma Wooden Bike vadītājs Mārtiņš Pakulis.

“Mēs savu darbību uzsākām pirms pusotra gada. Janvārī varējām jau teikt – šis ir mūsu uzņēmums, šis ir mūsu produkts. Tas bija laiks, kad pirmie koka velosipēdi bija gatavi. Pirms tam mums bija viens rāmis, kurš bija tapis mūsu projekta dizaineres Kitijas RTU kursa darba ietvaros. Pēc nelielas tirgus izpētes veikšanas sapratām, ka, ja ražosim tikai viena veida riteņus, cilvēki par mums neinteresēsies, būsim garlaicīgi, un tā pa šo vasaru esam radījuši pilsētas vīriešu, pilsētas sieviešu velosipēdus, fiksīti, šosejas velosipēdu un šobrīd ļoti aktīvi strādājam pie pludmales Cruiser tipa velosipēda izveides un jau iepriekš radītā mountain bike atjaunošanas.”


Uzņēmuma vadītājs Mārtiņš Pakulis stāsta, ka, Wooden Bike komandā ir pārstāvji, kas ir zinoši MTB, šosejas un pilsētas velosipēdu jomā, tomēr, lai sasniegtu izvirzīto mērķi un radītu arī fiksīti, komanda izlēmusi piesaistīt Latvijā kompetentāko un pazīstamāko fiksīšu braucēju Tomu Alsbergu. Un tā, pateicoties Toma gādībai, gudrajiem padomiem, ieteikumiem un rekomendācijām, ir radīta arī fiksīšu līnija, kuras “galvenā zvaigne” ir speciāli pašam Tomam pēc auguma ģeometrijas, viņa izpratnes un prasībām pēc detaļām izveidots divritenis. “Šis velosipēds ir radīts no rieksta koka un tas ir pašreiz visvieglākais mūsu radītais velosipēds – aptuveni 7,5 kg smags. Nākamie pēc svara ir šosejas velosipēdi, kuru svars ir 8 un 8,2 kg, tomēr šobrīd cenšamies arī to svaru samazināt, izmantojot citādākas tehnoloģijas un citu kokmateriālu.”



Vispopulārākie izmantotie materiāli pagaidām esot rieksts, osis un sapelli, kurus Wooden Bike izvēlējušies pēc tā, kas pašiem patīk un tā, cik koks ir skaists pēc tekstūras, tomēr ir rāmji, kuri radīti arī no dižskabārža. Velosipēdi ir izturīgi, lakoti ar pret ūdens un ārējo iedarbību noturīgu laku, daļa pat ar tā saucamo “jahtu laku”, kas ir sevišķi izturīga, līdz ar to ārējā vide, saules iedarbība un nelielas buktes nenodarīs velosipēdam nekādu kaitējumu. “Visi velosipēdi tiek sūtīti uz Vāciju, kur atrodas Eiropā sertificēta laboratorija. Tur visus testus, kurus iziet velo indurstrijas grand rāmji, iziet arī visi mūsu ražotie velosipēdi – līdz šim pašam brīdim bez mazākajām nobīdēm no normas, kā saka paši testētāji – nav kur piekasīties.” (video, kā velosipēdi tiek testēti var apskatīt uzņēmuma mājaslapā http://www.materiabikes.com/ sadaļā “safety”).


Patlaban uzņēmuma galvenais izvirzītais uzdevums ir pāriet no viena velosipēda ražošanas uz masveida ražošanu – tātad padarīt cenas cilvēkiem pieejamākas. Velosipēdi iegādei vēl pieejami nav – aktīvu tirdzniecību uzņēmums plāno sākt oktobrī, novebrī, kad fiksīšus publikai piedāvāt iegādāties tiek plānots veikalā “Brūklene” pie Nacionālās bibliotēkas, kā arī citās vietās Latvijā. Protams, velosipēdi būs pieejami arī uzņēmuma mājaslapā http://www.materiabikes.com/. Velosipēdus plānots arī eksportēt.


“Mūsu tuvākie nākotnes plāni ir apgūt mājas tirgu – Latviju – un uzsākt eksportu uz ārvalstīm. Esam ļoti priecīgi par to, ko esam paveikuši, uzskatām, ka gala produkts ir ļoti ļoti labs un kvalitatīvs, ko pierāda izietie testi. Bez tam esam vieni no pirmajiem koka rāmju velosipēdu ražotājiem pasaulē – patlaban tos ražo tikai ASV un Eiropas patērētājiem pieejami ir tikai nelielā daudzumā uz pasūtījumu. Nākotnē mūsu ražotos vēsta uzņēmuma komanda.


Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Vilis Drabiks 2016.07.05 09:03 Redzéju Spicé,prece kuru gribas uzreiz iegádáties.Malaći !!!
:: guntis stradnieks 2016.07.05 16:55 ja butu kedes vieta karbona siksna un pakaleja rumba 8 parnesumi tad sii ritena vertibu varetu pareizinat vismaz ar 5 Tas nozime 20 tauksskki bez apkopes kede bikses nesmere un Tu dzirdi tikai lapu ssalkssanu un tadas sajutas varetu piedavat sis nebaidos teikt makslas darbs
:: Adžus Raisters 2018.05.31 00:43 Sveiki sakiet kad un pa cik varēs iegādāties šādu velo..?
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 17 + 2 =
 »
Top.LV