Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Modē nāk pilsētas velosipēdi

Ziņa publicēta: 01.08.2008 17:27
Līdz ar degvielas, sabiedriskā transporta biļešu un autostāvvietu pilsētas centrā sadārdzināšanos, Rīga šobrīd piedzīvo līdz šim nepieredzētu velosatiksmes attīstības bumu.

Velosipēdistu vortāla Veloriga.lv vērtējumā tādu rīdzinieku, kas ikdienā pilsētā pārvietojas ar velosipēdu, pēdējā gada laikā kļuvis vismaz divreiz vairāk. Velosipēdu tirgotāji apliecina, ka pircēju interese pieaug par pilsētas satiksmei piemērotiem velosipēdiem. Palielinās arī saliekamo velosipēdu popularitāte.

"Dziesmusvētku dienās man bija jānokļūst pie ārsta pilsētas centrā. Iestrēgu automašīnu sastrēgumā pie Deglava tilta. Nekas cits neatlika, kā nolikt auto stāvvietā pie veikala un izcelt no bagāžnieka velosipēdu," stāsta saliekamo pilsētas velosipēdu DAHON tirgotājs Latvijā Gints Skudriņš. Ceļš ar velosipēdu līdz Skolas ielai un atpakaļ, ieskaitot ārsta apmeklējumu, aizņēmis tikai nedaudz vairāk kā stundu. Turklāt bez papildus izmaksām!

"Kamēr pilsētā nav attīstīts velostāvvietu tīkls, velosipēdu atstāt uz ielas ir nedroši. Tieši tāpēc savulaik ieinteresējos par DAHON saliekamajiem velosipēdiem, un kopīgi ar sievu Lailu sākām tos arī tirgot Latvijā. Saliktā veidā ievietots speciālajā pleca somā, tas ir tik kompakts, ka ārsts manam nesamajam pat nepievērsa uzmanību, kad iegāju kabinetā," turpina Gints Skudriņš.

Velosipēda ērtības apstiprina arī Laila (attēlā), kas ar savu mazo Curve D3 apmeklē kursus Rīgā, atstājot automašīnu bezmaksas novietošanas zonā un līdz gala mērķim nonākot ar velosipēdu. Auditorijā tas tiek novietots vienkārši zem galda.

Interesanti, ka DAHON velosipēdus radījis fiziķis, atzīts eksperts cietvielu lāzera tehnoloģijās Davids Hons, kurš vēlējās radīt cenas ziņā cilvēkiem pieejamu un videi draudzīgu pārvietošanās līdzekli.

Kopš astoņdesmito gadu sākuma DAHON velosipēdi ir guvuši milzu panākumus visā pasaulē gan starptautiskajās izstādēs, gan kā alternatīvs pārvietošanās līdzeklis pilsētu sastrēgumos. Īpaši liela ir šo velosipēdu popularitāte biroja darbinieku vidū, jo pat raita braukšana ar to nerada lielu piepūli. Ne velti daudzās Eiropas pilsētās ielās manāmi velosipēdisti uzvalkos.

Viens no amizantākajiem salīdzinājumiem, kas veltīts šim velosipēdam, ir – īsts Šveices nazītis. Līdzība patiešām ir: viegls, vienkārši salokāms un funkcionāls. Papildus ērtībai tas aprīkots ar amortizatoriem, disku bremzēm un ātruma pārslēdzējiem, bet vajadzības gadījumā – arī ar dubļusargu, bagāžnieku un speciālo pleca somu, kas ērti izmantojama, ejot ar velosipēdu telpās. Ja nepieciešams, velosipēdu viegli paņemt līdzi liftā. Atšķirībā no citiem velosipēdiem, tā uzglabāšana nerada problēmas arī daudzdzīvokļu mājas mazgabarīta dzīvoklī.

Vairāk informācijas par DAHON velosipēdiem: www.bikesbaltic.com

Raksts tapis sadarbībā ar www.vestis.lv

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Gunārs Dzenītis 2012.02.04 19:36 Labdien ! Ziņa ir interesanta un intriģējoša, rada interesi par saliekamajiem velosipēdiem, parāda to priekšrocības, bet diemžēl man neizdevās atrast piedāvāto, diži slavēto velosipēdu cenas, tas diemžēl noslāpē interesi, jo nav nekāda iespēja rēķināt, cik daudz naudas vajag, lai varētu atļauties šo kārdinošo izpriecu. Ar cieņu - Gunārs no Jāņmuižas.
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 5 + 3 =
 »
Top.LV