Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 




Dažādas pārdomas par riteņbraukšanu Liepājā:

Velosipēdu novietnes ir izvietotas vietās, kur ir liela cilvēku plūsma, jeb cilvēku ikdienas galamērķi. Kā piemērs – velosipēdu novietne pie tirgus. Taču ir jāparedz, ka velosipēds ir arī ērts preču pārvadāšanai, tādēļ nākotnē nebūtu pieļaujams, ka ar velosipēdu tirgū braukt būtu aizliegts.

Cilvēkiem nav liegts iestumt velosipēdu arī pašvaldības ēkā:

Liepājas lielie uzņēmumi atbalsta riteņbraucējus, taču varētu ar draudzīgākām velosipēdu novietnēm, ņemot vērā, ka velosipēdi tiek atstāti uz visu darba dienu lietū, saulē un nedrošā velosipēdu novietnē kāda tā ir pie “Lauma lingerie”.

Neskatoties uz informāciju, ka Liepājā velosipēdus zog, cilvēkiem nav pietiekama informācija par velosipēda saslēgu drošību. Vairumam ir slēdzenes, kuras var pārkniebt ar vienkāršām, mazām stangām vai pat pārraut:

Daudzkur pilsētā ir manāmas riteņbraucējiem nedrošas novietnes, saucamie šķīvju žāvētāji.

Krustojumos ir padomāts par neredzigajiem un gājēju/riteņbraucēju plūsmas atdalīšana ar reljefainu bruģi

Kā visur pasaulē – neizbūvētās vietās riteņbraucēji atradīs savu taciņu

Elegants risinājums velosipēdu pieslēgšanai un suņu piesaitēšanai

Iespējams ka labākais velosipēdu novietošanas risinājums šajā vietā – Tirgoņu ielā. Soliņš apvienots ar velosipēdu novietni. Neaizņem īpašu vietu, droši, ērti pieslēdzams. Teorētiski stūre var traucēt atpūtniekiem, ja sēdētājs nav pats velosipēda īpašnieks. Taču kopumā ļoti cienījams risinājums!

 

Viena no dīvainākajām, neizprotamākajām velosipēdu novietnēm Liepājā pie 2.vidusskolas:

Darba duna Ganību ielā – top gājēju velo infrastruktūra:

Šoferu attieksme pret citiem satiksmes dalībniekiem mēdz būt nedraudzīga ne tikai Liepājā (varēja taču vēl metru uz aizmuguri pabraukt....):

Bruģētājs – riteņbraucējs. Šeit bruģim vajadzētu būt riteņbraucējiem draudzīgi ieklātam:

Jaunbūvēto un vēl neatklāto posmu Parka ielā jau iemēģina riteņbraucēji. Šķiet, ka ir apmierināti:

Dažviet krustojumā ir nepārtrauta līnija, bet ir cerība, ka uz celiņa atklāšanu tiks iekrāsots celiņa šķērsojums pāri brauktuvei.

Neizprotams pagrieziens Parka ielā pa labi uz pretējā vizienā braucamu vienviziena Brīvības ielu. Bet varbūt uz atklāšanas brīdi Brīvības ielā jau bus divvirzienu kustība....

CSN 293.15. 414.zīme "Gājēju ceļš". Atļauts pārvietoties tikai gājējiem;” Bet kā, lai nokļūst līdz velo novietnei? Visdrīzāk, ka šo zīmi neviens neievēro:

Liepājas īpašais autobuss tikai ratiņkrēslos braucošajiem un bērnu ratiņiem. Ratiņu stūmējiem un pārējiem pasažieriem nav paredzēts. Un vēl -  vai liepājnieki ir painteresējušies vai ir kaut kur aprakstīts cik lieliem ir jābūt velosipēda gabarītiem, lai Liepājas sabiedriskajā transportā velosipēdu nedrīkst pārvadāt? Arī bērnu velosipēdu nedrīkst? Arī trīsriteni un velosipēda modelīti? Bet vienriteni, jeb monociklu drīkst? Un, ja divritenis ir caurspidīgā maisā, kastē vai salocīts un somā?

[3682]

19. Riteņbraucēji Liepājas ielās un parkos:

  

Atpakaļ uz Liepājas veloceliņu apskatu

 

 

 »
Top.LV