Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Latvijas Avīze intervē Neilu Kalniņu no Blue Shock Bike

Ziņa publicēta: 22.07.2013 17:11
"Riteņus, ko līdz šim iznomājām un pārdevām, ražo čehi, bet no jūlija vidus būs pieejami arī Latvijā ražotie. Mēs paši dizainēsim rāmjus un paši metināsim, ieklausoties klientu vēlmēs. Mums ir cilvēki, kas to spēj," intervijā laikrakstam Latvijas Avīze atzīst Neils Kalniņš.

"Mums ir arī daži joku projekti, piemēram, velotrenažieriem pievienot mazu ģeneratoru. Esam aprēķinājuši: ar 20 noslogotiem trenažieriem var saražot elektrību, lai apgaismotu to sporta zāli un vēl arī lai tur darbinātu mūzikas sistēmu. Vismaz kāds labums būtu no tās mīšanās.

"Gribu izveidot kopīgu pārdomu platformu, kur visi, kam nav vienaldzīgs Latvijas liktenis, varētu spriest, kā nostiprināt biznesa un zinātnes sadarbību ar mērķi izveidot Latviju par valsti, kas ražo un izmanto elektrotransportu, turklāt tā, lai tas būtu pasaulē slavens un pieprasīts produkts. Saprotu, ka liela daļa Latvijas ekonomistu patlaban sāk raustīties krampjos: Neils runā, ka Latvijā varētu veidot jaunu mašīnbūvi. Bet Neils zina, ka to var izdarīt!"

 

Lasiet interviju: http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=385784:latvija-k-vrtba-un-enkurs-dzves-jr-&catid=95:intervijas&Itemid=439

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 7 + 1 =
 »
Top.LV