Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Atklās Zaļā veloceliņa posmu

Ziņa publicēta: 14.10.2013 13:15
Otrdien, 15. oktobrī, plkst. 12.00 Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks kopā ar Mājokļu un vides komitejas priekšsēdētāju Vjačeslavu Stepaņenko, Mājokļu un vides departamenta direktora p.i. Ingu Ivanovu un Vides pārvaldes priekšnieku Askoldu Kļaviņu atklās Zaļā veloceliņa posmu, kas savieno Kantora un Imulas ielu un vijas caur Mārupītes ieleju.

Ka ziņo domes sabiedrisko attiecību veidotāji, Andris Ameriks uz veloceliņa posma atklāšanu dosies ar velosipēdu no Rātslaukuma plkst. 11.30 un aicina ikvienu interesentu viņam pievienoties.

810 metrus garais posms bija pēdējais posms „zaļā koridora” izveidē. Celiņa posms stiepjas Mārupītes ielejā, vienā no Rīgas kultūrvēsturiski un bioloģiski vērtīgajām daļām.

Nosaukums − Zaļais veloceliņš dots tāpēc, ka veloceliņš pamatā vijas cauri pilsētas zaļai zonai (Uzvaras un Arkādija parks, Māras dīķis un Mārupītes ieleja). Atšķirībā no citiem Rīgas veloceliņiem, kas kalpo galvenokārt kā infrastruktūra, Zaļais veloceliņš ir vairāk piemērots atpūtai un ģimenes izbraucieniem. Veloceliņa izbūve tika sākta, lai nodrošinātu iedzīvotājiem un tūristiem iespēju aktīvi pavadīt brīvo laiku, izbaudot Rīgas parkus un Mārupītes dabas ainavu, kā arī sniegt drošas pārvietošanās iespējas ikdienas velobraucējiem.

Celiņa uzdevums ir savienot esošā Centrs – Jūrmala veloceliņa centra daļu, kas ir uz Vanšu tilta, un Mārupes pagastu. Zaļais veloceliņš ir izbūvēts par Rīgas vides fonda līdzekļiem un šis posms izmaksāja 126 574 latus. Projekta ietvaros tika uzstādīts jauns tiltiņš pār Mārupīti, jauns, videi draudzīgs grants ceļa segums un veikta teritorijas labiekārtošana.

Zaļais veloceliņš ir viens no pieciem Rīgas veloceļiem. Šis projekts apliecina, ka Rīga kļūst velosipēdistiem arvien draudzīgāka, ļaujot no pilsētas centra nokļūt līdz Rīgas perifērijas visskaistākajām vietām, rakstīts pasākuma preses relīzē.

Veloceliņa atklāšana norisināsies plkst. 12.00 Kantora un Spirgus ielas krustojumā.


Skatīt Mārupītes Zaļais veloceliņš lielākā kartē

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: arno 2013.10.14 15:08 Vai šim veloceliņam tāpat kā vairumam RD veidoto veloceliņu nobrauktuves kante ir lielāka par 0cm? RD saistošie noteikumi paredz 0cm kantītes. Kad dome atteiksies pieņemt objektu tāpēc ka kantes ir par augstu???
:: riteņbraucējs 2013.10.14 15:35 lielīsies par posma pabeigšanu, bet kad tiks pabeigts pats zalais veloceliņš? - kāpēc veloceliņš nav marķēts? pie vanšu tilta nav nevienas norādes par tā esamību arī tālākajā veloceliņā nav nevienas norādes? ja kāds brauc pirmo reizi pa šo veloceliņu ir jāņem līdzi karte, iepriekš jāizpēta maršruts un tad varbūt izdosies atrast to veloceiņa maršrutu. šis ir kārtējais rīgas veloceliņš kurš smuki izskatās uz paīra bet dabā namaz neeksitē.
:: pārdaugavas iedzīvotājs 2013.10.14 15:50 + zaļā veloceliņa asfalta seguma stāvoklis uzvaras parkā dramatisks + veloceliņš aiz mārupes ielas ir aizaudzis un nekopts tāpat posmā starp robežu un spirgus ielu + kantora ielas velopāreja ir izbūvēta tā ka neviens riteņbraucējs to neizmanto, bet šķērso ielu pa taisno + marķējuma trūkuma dēļ veloceliņu pilsētā ir neiespējami atrast. vai tiešām veloceliņš ir pabeigts?
:: Mārtiņš 2013.10.14 22:27 Braucu pa Balasta dambi katru dienu, bet tas, ka tur ir veloceliņš, man ir jaunums. Tas atrodas uz metru platās ietves ar milzīgām apmalēm, vai arī blakus automašīnu rindai, kas novietotas stāvēšanai katru darba dienu? Pilnīgs absurds!
:: Lauma 2013.10.16 11:53 Līdz pabeigšanai tur kā līdz Mēnesim. Tiltiņš zem dzelzceļa ir tik šaurs un ar asu pagriezienu, ka tur pat vienam izbraukt ir stipri problemātiski, bet izmainīties ar pretimbraucēju vai nācēju pilnīgi neiespējami. Bet tur neko darīt nevarot, paskaidroja Ameriks, jo tas esot dzelzceļa resora pārziņā. Interesanti - vai tad šis celiņš tapa bez projekta? Un ja tomēr kaut kāds projekts bija, ko tad tas paredzēja šajā vietā - pacelties spārnos un pārlidot dzelzceļam jebšu peldēt pa upīti?
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 12 + 2 =
 »
Top.LV