Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



«« 11 12 13 14 15  16
Kāpēc visi velo nebrauc pa ielu malām?
Ažiotāža sociālajos tīklos pēc kāda velonīdēja izteikuma, ka riteņbraucējiem būtu jāaizliedz braukt pa ietvēm, rosinājusi palūkoties, kādā stāvoklī Rīgā ir ielu malas un vai tās drošas braukšanai ar divriteni.
Imantas veloceliņš gar Botānisko dārzu. Pa ietvi vai autostāvvietu?
Jau pērn, Latvijas Riteņbraucēju apvienības pārstāvjiem kopā ar Rīgas domes vadību kopīgi apsekojot veloceliņa Centrs-Imanta stāvokli, tika fiksēti nejēdzīgie braukšanas apstākļi gar Botāniskā dārza ieeju. Šovasar problēmu atkal aktualizējuši gan riteņbraucēji, gan Botāniskā dārza ainavu arhitekte Inga Langenfelde.
Laiks ziemas riepām. Arī velo!
Pirmais sniegs radījis krietnas galvassāpes autovadītājiem. Daži, neuzmanīgi braukdami, jau ieslīdējuši grāvjos, citi stāv rindās pie servisiem, lai tiktu pie ziemas riepām. Riteņbraucējiem satraukuma mazāk - vieni nolikuši braucamo ziemas guļā, citi - pielāgojas - velodarbnīcās šajā laikā rindu nav, var radžotas riepas "pāraut" visai ātri. Tie, kas regulāri brauc ziemā, zina - ir vērts!
Pašvaldība atklāj veloceliņu, neieklausoties riteņbraucēju kritikā
„Ir tāda sajūta, ka Satiksmes departamenta darbiniekiem ir svarīga ne veloinfrastruktūras kvalitāte, bet skaits. Pēc principa – jo vairāk kartē būs atzīmēti par veloceliņu nosaukti ietves posmi, jo labāk. Pilnīgi nedomājot, vai tie ērti mērķauditorijai – riteņbraucējiem”, komentējot riteņbraucēju kritizētā Keldiša ielas veloceliņa atklāšanu, atzīst Latvijas Riteņbraucēju apvienības veloaktīvists Mihails Simvulidi.
Sekas tam, ka veloceliņu projektētāji paši ar riteni nebrauc
Veloaktīvists Mihails Simvulidi, izvērtējot gandrīz pabeigto veloceliņu Keldiša ielā, atklāj virkni aplamību, kas būtiski apgrūtinās velobraucēju pārvietošanos.
Ikdienas šķēršļu josla: Spice-Salu tilts
Apzinot riteņbraucēju ikdienas maršrutus Rīgā, nākas konstatēt, ka daudzi no tiem ir krietni patālu no oficiāli izbūvētajiem un plānotajiem veloceliņiem. Dažviet bez veloceliņiem var tīri labi iztikt, braucot pa ietvēm vai mierīgākām ielām, citviet, kā, piemēram, K.Ulmaņa gatves posmā no tirdzniecības centra Spice līdz Salu tiltam, velosatiksme ir ne tikai neērta, bet pat bīstama.
 
«« 11 12 13 14 15  16
 »
Top.LV